Sayfalar

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Eski bluzun değişimi

Birkaç günlük ayrılıktan sonra kendi yaptığım çalışmalarımla merhaba demek istiyorum.Dikişe olan merakımdan mıdır nedendir bilmem kıyafet değişimlerine fazlasıyla ilgi duyuyorum.Balıkçı yaka,uzun kollu ve kollarında yıpranmalar olmuş bir bluzum belki farklı bir şeyler yaparım düşüncesiyle öylece duruyordu.Geçenlerde ortaya çıkardım ve başladım kesip biçmeye.Önce yakayı dikiş hizasından düzgünce kestim ve kolları da kesip makineyle kıvırdım.Yine eski siyah bir kıyafetten kestiğim ince uzun parçaları üstünden ince lastiği gerdirerek dikip fırfır görünümü oluşturdum.Bu tür parçaları penye kumaştan yapmak en doğrusu olabilir.Aslında bütün aşamaları resimlemiştim fakat telefonumdan kaynaklanan sorunlardan dolayı malesef ekleyemedim.Yaptığım fırfırların ikisini kollarına diğer parçayı da bluzun ön yüzüne dikey olacak şekilde diktim.Tabi ufak tefek hatalarım olmadı değil ama en azından bir fikir sunmuş oluyorum.Umarım yeterince açıklayıcı olmuşumdur..Diğer bluz yenileme fikirleri burada..






   
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...