Sayfalar

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Basit bluz dikimi

Geçenlerde eklediğim yarasa kollu bluzu hatırlarsınız.Benim çok hoşuma gitmişti.Yapımı kolay,pratikliğiyle,tekniğinin basitliğiyle tam bana göre dedim ve yapmaya karar verdim.Tabi benim elimde hazırda penye kumaşım olmadığı için evde bulunan desenli bir kumaşı kullandım.Yapımı tıpkı yarasa kollu bluzda olduğu gibi,halen giydiğim bir bluzu kalıp olarak kullandım.Kumaş iki metre civarında idi.Kumaşı ikiye katladım ve giydiğim bluzu üzerine düzgünce koyup kalemle çizdim.Tabi özellik olarak kollarını alttan biraz geniş olacak şekilde yarasa kol görünümü verdim.Yaka oyuğunu da çizip çizilen yerlerden kumaşı kestim.Makineyle kenarlardan dikip eski bir tişörtümden kestiğim parçaları manşetler için kullandım.Tek farkı bu.Son olarak yakayı da kıvırıp basit bluzumuzu tamamladım.                           
   




 
                                           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...