Sayfalar

21 Mayıs 2013 Salı

Pantolonun eteğe dönüşümü

Yine bir pantolon dönüşümü.Bu kez pantolonun etek versiyonu:)Pantolon yenileme konusunda birçok fikir gördüm.Dikiş tecrübem olmadığını söylemek isterim.Fakat bu tür işlerlede uğraşmayı çok sevdiğim için deneme yanılma yöntemiyle hareket ediyorum.Doğal olarak bir çok yerdede hata yaptığım oluyor.Buda o mantıkla yola çıktığım  ve kafadan uydurduğum:) fakat sonucunuda bi hayli beğendiğim bir çalışma.Yine dizleri eskimiş diğer yerleri yeni mercan rengi bir pantolon.Fermuarın 2 cm aşağısından kesip evde bulunan giyilmeyen kot pantolonlardan yararlanarak iki tane ince uzun parçayı pantolonun enine göre kestim ve mercan rengi pantolona kot parçalarını dikerek ekledim.Pantolonun kestiğimiz paçalarından artan kumaştanda bir parça kesip yeni eteğimize ekledim.Zaten görüntü olarakta çok zor olmadığı belli.Dikişten az çok anlayanlar bilir.Son olarak etek ucunuda kıvırıyoruz ve bittii:)
                                                                                                                              
                                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...