Sayfalar

21 Mayıs 2013 Salı

Eskimiş dizleri için pantolon yenileme fikri

Bir geri dönüşüm çalışması daha.Hanımlar bilirler çocukların pantolonunun ilk önce dizleri eskir.Ve bunu ne yapacağımızı bilemeyiz.Bende aynı şekilde kısa süre önce kızıma aldığım fakat çocukların dikkatsizliğinden midir nedendir bilinmez  dizleri çok çabuk eskiyen bir pantolonu ne yapacağımı düşünürken kız kardeşimin dahiyane fikriyle pantolon yeniden hayata döndü:) Dahiyane diyorum çünkü ben bile bu tür işlerle çok uğraşmama rağmen düşünemedim:) Dar paça uzun bir pantolon.Paçasının Bir karış yukarısından kesip pantolonun iç tarafından yukarıya kadar dikişi açtım.Çıkan parçalardan pantolonun eskimiş yeri için iki adet yaprak çizip kestik.Bu arada pantolon kısa pantolon oldu::)Fikir ona aitti uygulama bana:)Önce eskimiş kısmı elimle dikip kapattım ve kestiğimiz yaprakları o kısmı kapatacak şekilde makinede diktim.Zikzak dikişlede çiçeğimizin dalını yaptım ve daha önce belliki bi yerlerden kesip kenara koyduğum mor çiçeğide pantolona uyguladım ve iç taraftan açtığım dikişi kapattım.Son olarak paçalarınıda zikzak dikişiyle kıvırıp çalışmamızı tamamladık:)İşte sonuç..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...