Sayfalar

23 Kasım 2014 Pazar

Tığ işi örgüde düğme iliği nasıl yapılır

 Genelde bebek yelek ve ceketlerinde kullanılacak,tığ işi sevenlerin eminim ki çok işine yarayacak bir teknik! İlik açımı! Düğme dikilmesi gereken her yerde desek daha doğru olur sanırım..Aslına bakarsanız iki şişle ve dikişte yapılandan daha kolay gibi geldi bana..Tam emin değilim ama 5 yada altı zincir çekilip üzerine sıkiğne geçilmiş bu fikir de örgü severlerin aklında bulunsun diyelim...                                                                                                        


                         


4 yorum:

  1. Elinize emeğinize sağlık resimlerle ne güzel anlatmışınız..Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ama resimler bana ait degil tabiki hemen geliyorum

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve cok begendim izlemeye aldim bende beklerim :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...