Sayfalar

8 Ocak 2014 Çarşamba

Pet şişe altlığından çiçekler

Bildiğimiz kola şişesinin alt kısmından yapılan çiçeklere bakar mısınız? Vallahi ben bayıldım bu fikre..Plastik şişelerin alt kısmı kesilerek boyanmış ve ortalarına minik taşlar yada boncuklar konulup yapıştırılmış.Bu çalışmada ne tür bir boya kullanılmış bilmiyorum ama sprey boya bile uygulanabilir diye düşünüyorum..Resmi bulduğum sitede yapılışına dair hiçbir açıklama yoktu.Bu yüzden çiçeğin sapı için istenilen malzeme kullanılabilir.Örneğin bir inşaat teline yeşil renkli bir kumaşı sararak dalları oluşturabilirsiniz.Her zaman söylediğim gibi fikri geliştirmek bizlere kalmış...Diğer el yapımı çiçek modellerini burada bulabilirsiniz..                                                                                                
                                                                                     


2 yorum:

  1. Ayşecim bunlar harika ama biz kola vs içmiyoruz komşulardan isteyeceğim ben bayılırım böyle şeylere nar rengi bahar pembesi ooo paylaşım için teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum aslına bakarsan kolayı bende pek yaklaştırmıyorum eve:) sevgiler benden...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...