Sayfalar

8 Ocak 2014 Çarşamba

Kuru ağaç dalından dekoratif çiçek

Kuru dallarla yapılan elişlerine ne kadar ilgili olduğumu bilirsiniz..Dolayısıyla nerde görürsem göreyim paylaşmadan geçemiyorum.Genelde kuru dallar vazolara değişik dekorasyon çiçekler olarak tasarlanıyor.Daha önce de birçok kuru dal çalışmalarını paylaşmıştım.Bu kez de siyah sprey boya ile boyanıp,üzerine birkaç tane yapay kuş konularak yine vazoya dekoratif çiçek olarak düşünülmüş bir kuru dal çalışmasını görüyoruz..                                                                                                                                  

                                 


4 yorum:

  1. Bende kuru dalları çok seviyorum paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ayşecim ben çok şık olmuş bu dallar ben bi ara satış amaçlı nazar boncuklu kurdelalı hamur meyvelı oooo ne çeşitlerini yaptım Bakırköyde kapış kapış satmıştım seninde aklında bulunsun :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah banucum marifetli hanımsın:) Önerin için teşekkürler denerim bende:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...