Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

Farklı boyutta kutularla duvar saati tasarımı

Bayılıyorum bu tür fikirlere..Duvar saati ama normal bir duvar saati değil tabi.Küçük farklı boylarda kutuların içleri desenli kağıtlarla yada kumaşla kaplanıp saatin rakamlarını temsil edecek şekilde yerleştirilmiş.Üstelik hepsi ayrı renkte,ayrı desende,bu denli zıt desenler kullanılıp,göze nasıl bu kadar hoş geliyor,gerçekten çok beğendim.Fakat kutuların nasıl kutular olduğunu sorarsanız inanın bilmiyorum.Resmi kendi sitesinden bulmadığım için malzemeye yada yapılışına dair hiçbir açıklama yoktu maalesef.Bu yüzden ben anladığım kadarıyla yada küçük fikirler sunarak sizlere anlatmaya çalışıyorum çoğu şeyi.Bu saatin kutuları da sanırım ahşap yada karton kutudur büyük ihtimal...                                                                                                             
                                               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...