Sayfalar

20 Eylül 2013 Cuma

Eski kot pantolon cebinden aksesuar

Kot pantolon cepleri için bir öneri daha.Aksesuar dedim ama bir nevi düzenleyici de diyebiliriz.Eskimiş giyilmeyen bir kot pantolon cebi,bir parça kumaşın üzerine dikilerek hem tırnak çakısı,törpü gibi ufak tefek eşyaların konulabileceği türden bir düzenleyici,hemde duvara asılan el yapımı bir aksesuar haline getirilmiş.Ama ben böyle birşey yapsaydım,uzun bir dikdörtgen kumaşın üzerine sırayla cepleri üst üste dikip daha kullanışlı bir düzenleyici haline getirirdim heralde.Hep söylüyorum fikirleri geliştirmek bize kalmış.Değerlendirme taraftarı bayanlara bu fikir de bir seçenek olsun.                                                                                                                               

                                                     
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...