Sayfalar

23 Ağustos 2013 Cuma

Ütü masası kılıfı nasıl yapılır

Hani olurya ütü masanızın kumaşı eskir yıpranır yada beklenmedik bir şekilde yanar yanık izleri olur.Böyle bir durumda yeni ütü masası almak yerine üzerinde ki kumaşı kendimiz kolaylıkla dikebiliriz.Birkaç yıl önce benimde aynı şey başıma gelmişti ve o zamanlar dikiş makinem olmadığı için elimde bir kılıf diktim.Tabi yine elimde bulunan bir kumaştan yapmak zorunda kalmıştım.Yine de gayet güzel olmuştu.Bu görülen mavi kılıf benim diktiğim oluyor.Ben kenarına parça kumaş eklemeyip aynı kumaşın kenarını kıvırıp içine ince bir lastik geçirmiştim.Elimde daha fazla resim yok ama sizin için netten bulduğum ütü masası kılıfı yenileme görüntülerini inceleyebilirsiniz.  








 www.artfullycaroline.com
                 
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...