Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Şaldan dikişsiz simetrik yelek yapımı


                                                                                                                       Uzun zaman önce kızımın bana aldığı ama kumaşı kalın ve kesimi büyük olduğu için bir türlü kullanamadığım şalımı bir şekilde değerlendirip kullanmak istedim ve Bir yerlerden aklımda kalan bu modeli denemeye karar verdim.Tabi yapımı çokta basit olduğu için hemen işe koyuldum. Baktım sonuç güzel oldu paylaşmak istedim.Hani belki bu şekilde dökümlü modelleri kullanmak istersiniz.
 
                                                                                                                                 Başlangıçta şal uzunlamasına ikiye katlanıp  iki ucundan sıkıca düğüm atılıyor.Aslında işlemin tamamı bundan ibaret diyebilirim:)Son olarak şalın saçaklı tarafından açıyoruz zaten kolumuza giyeceğimiz bölümler ortaya çıkıyor.  
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                              Dökümlü simetrik yeleğimiz tamamdır:)Anlaşıldığı üzre yeleğimiz de hiç dikiş yok.Ama düğüm yerine o kısmı dikerek bir çiçek yerleştirebilirsiniz tabiki..

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...