Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Basit aplike yapımı

Dikiş konusunda tecrübeli olmadığımı daha önce de belirtmiştim.Dolayısıyla aplikenin gerçekte nasıl bir teknikle yapıldığını da bilmiyorum.Ama bulduğum kaynakta bu teknik basit aplike diye anlatılmış.Görünüşte de basit gibi:)Benim gibi dikişte tecrübesiz olanlar için mutfaklarımızda kullandığımız havlu tutacak masa örtüsü veya küçük örtülere uygulayabileceğimiz ve parça kumaşları değerlendirebileceğimiz pratik ve güzel bir teknik.Öncelikle kağıda çiçek desenli şablon çıkartılmış ve farklı kumaşlardan çiçek deseni kesilip uygulanacak kumaşın üzerine iğnelenmiş.Sonrasında kenarlardan zikzak dikişiyle çevrilmiş.Ben çok beğendim kesin uygularım:)
 
 
 
 
 kaynak:www.papernstitchblog.com
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...