Sayfalar

16 Mayıs 2013 Perşembe

KUMAŞ ÇANTAM

Çok sevdiğim bi arkadaşımın değerlendirirsin diye verdiği bir etekten o arkadaşıma çanta yaptım:)İlk defa bi işim bu kadar güzel sorunsuz geçti.Aşağı doğru bollaşan bir etekti.Kemer kısmının iki karış aşağısından kesip çok bol gelen yerleri ince pile gibi kıvırıp üzerlerinden diktim(çantamızın alt kısmı fazla bol olmasın diye)zaten modelli bir etek olduğu için beni hiç uğraştırmadı:)
Çantanın alt kısmınıda diktikten sonra ona uygun boyutta yine elimde olan bir kumaştan astarını dikip çantanın iç tarafından ekledim.Şu an elimde fermuar olmadığı için şimdilik düğmeli bir kapanma yeri yaptım       
                                                                                                                         Eh süslemeden olurmu:)farklı boyutlarda kestiğim üç tane daire şeklindeki kumaşı üstüste koyup elimde basit dikiş yaparak ipliği alttan çektim ve gül şekli verdim.Son olarak aynı kumaştan iki tanede kulp dikip çantaya ekledim.                                                                                                                
    Bu şekilde bikaç tanede gül konduruverdim.Çantamız çok havalı oldu.Güle güle kullan kuşum:)
   


                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...