Sayfalar

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Ev çiçekleri için duvara raf yapma fikri

Evde çiçek bakmayı sevenler için harika bir fikir.Dekoratif renkli rafları duvara monte ederek hem eviniz hemde çiçekleriniz için farklı bir ortam yaratmış oluyorsunuz.Yemek masasının bulunduğu bölümde veya salonunuzun herhangi bir yerinde gayet şık durur diye düşünüyorum.Dikkat edilmesi gereken konu çiçeklerin rahat ışık alabilecekleri bir yer olması gerekiyor.bitki-parantez-sarı-0911mld107506.jpghttp://www.marthastewart.com/819512/indoor-flower-brackets

3 yorum:

  1. merhaba biz bu dekoratif saksılıkları nerden bulabiliriz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu konuda çok fazla bilgim yok ama yapı marketlerde bu tarz dekoratif ürünler bulunur sanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , ben Brezilya'da yaşayan ve bu görünce destek araştırıyordum. Çok güzel , ben evimde yapmaya çalışacağım . Tebrikler !!
    ( google çevirmen çeviri yardımcı umuyoruz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...