Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

Düz eteğin fırfırlı hali:)

Klasik düz bir etek..Birkaç yıl önce çok severek aldığım fakat hiç giyemeden daralan yinede atmaya kıyamadığım eteğimi kısaltıp kızımın giymesi için yeni bir görünüm vermeye çalıştım
Yine elimde bulanan kumaşlardan bir deneme yapayım dedim.Çok fazla renk ve desen uyumu olmasada denemeydi benim için..Üç parça ince uzun ve aynı boyutta kumaşın kenarlarını zikzak dikişiyle çevirdim.

  1. Her bir kumaşın tek kenarlarını pile şekli vererek önce elimde diktim.İşimi garantiye alıncada makineyle üzerinden sağlam dikiş geçtim.Bu üç parçayı eteğin üzerine düzgün bi şekilde üst üste diktim.  Tabikide ufak tefek hatalarım oldu.Ama belki bir fikir kaynağı olur diye paylaşmak istedim. Kısaca sonuç bu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...