Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

İLK YAPTIĞIM ÇANTA

Kırkyama çantalara olan merakım beni bu çantayı yapmaya zorladı.Elimde olan parça kumaşlardan sırf deneme amaçlı başlayıp daha sonra şu renkte olsun,bu kumaşıda ekleyeyim derken ortaya böyle bir çanta çıktı:)Yan taraflarınada küçük cepler diktim.Baktımki birde kulp gerek:)Eski çantamın kulpunu çıkartıp bu çantaya taktım.Malesef yapım aşamalarını resimleyemedim.Ama dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım.İlk başta dikdörtgen şeklinde farklı renklerde 32 adet parça kestim.Büyüklüğü sizin nasıl bir çanta düşündüğünüze bağlı.Ben acemi olduğum için (deneme amaçlıydı zaten)rastgele büyüklükte kestim.Bu parçaları üçer üçer bloklar halinde dikip birleştirdim.Yani çantanın önündede arkasındada dörder tane blok olacak.Resimde anlaşılıyor zaten.Birde bu blokların boyutunda ön ve arka için beşer tane daha parça kestim.Bu parçaları ne şekilde yerleştireceğiniz size kalmış.Çantanın yanları ve altı içinde uzun ince bir parça kesip hepsini birbirine ekledim.Ceplerin büzgüsü içinse dikerken küçük ince lastiklerden kullandım.Ve birleştirince tamda istediğim boyutta bir çanta oldu.Büyüklüğüde bebeği olan hanımlar için ideal:)                                                                                                                                 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...